sen kväll

hej allihopa, förlåt att det har blivit lite dålig uppdatering idag men jag har haft en fotbollsmatch,och efter den orkade jag helt enkelt inte blogga HEH!>: men nu bloggar jag ju så det får väl vara okej.
den här kvällen har jag skypat lite med adis,ätit popcorn .. sjukt gott! å bara vart inne på datan och myst med en film som heter Fjorton suger den var väl sådär, ganska bra ;) nu snart blir det en till film som heter Tusen gånger starkare hoppas den är bra(y) så vi hörs kanske efter filmen om jag inte har somnat!
det här blir somsagt en ganska sen kväll men man får ju passa på nu när man inte har skola och kan sova läääänge på morgonen,åh va skönt!:>
pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0